Aktuelno:
ovog januara .....

Inostranstvo

Procedura za klijente iz inostranstva
Put do kvalitetne kuhinje ili kvalitetnog plakara uz poštovanje svih dogovora i rokova ne može biti kraći od ovoga. Da bi smo detaljno objasnili čitav postupak poručivanja i izrade proceduru smo podelili u 4 koraka, pri tom svaki od koraka sadrži radnje koje je neophodno ispoštovati da bi saradnja bila korektna i na obostrano zadovoljstvo.
Austria Germany Switzerland France USA Canada Australia ...
1.
korak
SASTANAK
Kontaktirajte nas i zakažite sastanak
Da bi ste realizovali kuhinju ili plakar po principu "saradnja na daljinu" kontaktirate nas preko Vibera, WhatsApp-a ili e-mail-a. Započećemo komunikaciju, odnosno prepisku. Kontakt podatke možete pronaći OVDE.

Međutim, ukoliko se trenutno nalazite u SRB (ili planirate dolazak) i nameravate doći kod nas molimo Vas zakažite sastanak. Ako niste zakazali, a došli ste, najverovatnije nećemo moći odvojiti vreme za Vas.
Priprema za sastanak
Da bi smo uradili ponudu potrebno je pripremiti okvirne mere prostora, skicu ili crtež i spisak Vaših zahteva (koji materijal, koja sudopera, kakav način otvaranja, sa ili bez ugradne tehnike i sl.). Takođe, ako ste u mogućnosti, od velike koristi bi bilo da napravite par fotografija prostora. Uputstvo i alat za okvirno merenje možete pronaći OVDE.
Prosljeđivanje zahteva
Pripremljen zahtev šaljete nam na e-mail, Viber ili WhatsApp. Zahtevi koji nisu dovoljno jasni neće biti uzeti u razmatranje. Zahtev treba da sadrži okvirne mere, crtež i spisak Vaših zahteva (koji materijal, koja sudopera, kakav način otvaranja, sa ili bez ugradne tehnike i sl.). Kontakt podatke za prosljeđivanje zahteva možete pronaći OVDE.
Izbor materijala
Pre početka izrade idejnog 3D rešenja potvrđujete izbor materijala. Fotografije materijala šaljemo Vam preko e-mail-a, Viber-a ili WhatsApp-a. U ponudi imamo veliku kolekciju materijala iz koje ćemo izabrati ono šta je najpribližnije Vašem zahtevu.  Odlučujete se za boju/dezen korpusa, frontova, radne ploče, zidne obloge i td. Opise materijala možete pronaći OVDE.
Izrada idejnog rešenja
Po prijemu zahteva, ako su podaci potpuni,  kompjuterski radimo 3D idejno rešenje. Ako postoje neke nejasnoće u procesu izrade idejnog 3D rešenja biće Vam upućena pitanja u cilju rešavanja problema. Nakon završetka idejnog 3D rešenja isto će Vam biti prosljeđeno na e-mail. Idejno 3D rešenje se dorađuje sve do trenutka dok ne budete potpuno zadovoljni istim.
Ukoliko želite možete prisustvovati i učestvovati u procesu izrade idejnog 3D rešenja putem TeamViewer-a (na svom monitoru možete pratiti crtanje u realnom vremenu). Primer idejnog 3D rešenja možete pronaći OVDE.
Formiranje cene (ponude)
Na osnovu prihvaćenog idejnog 3D rešenja i izabranih materijala, prosljeđujemo Vam detaljnu cenovnu ponudu. Cena se izračunava tako što u naš ONLINE kalkulator unosimo sve utvrđene paramete. Parametri su dimenzije svih elemenata iz idejnog 3D rešenja, šifre materijala i ostali bitni detalji. Dobijena cena je apsolutno precizna i odnosi se na Vama prikazano idejno 3D rešenje. Nema skrivenih troškova.  Ponuda će biti u PDF obliku. Način i princip izračunavanja cene možete pronaći OVDE.

2.
korak
MERENJE
Precizno merenje
Ako se kuhinja/plakar nalazi u inostranstvu klijent odlučuje da li se izrada vrši po dostavljenim merama ili želi da mi dođemo precizno premeriti prostor. Troškove dolaska radi preciznog merenja dodaju se na ukupnu cenu projekta. Opis našeg preciznog merenja možete pronaći OVDE.
Ako se merenje vrši u SRB, u tom slučaju mi standardno dolazimo izmeriti prostor i tada klijent ne snosi troškove merenja. 
Izrada FINALNOG 3D rešenja
Na osnovu prethodno pomenutih preciznih mera u narednih nekoliko dana radimo finalno 3D rešenje. Finalno 3D rešenje je kompletan crtež koji sadrži nacrtane sve detalje vezane za izradu kuhinje/plakara. On generiše krojnu listu, prikazuje detaljnu unutrašnjost kuhinje/plakara i apsolutno je merodavan za realizaciju projekta.  Primer finalnog 3D rešenja možete pronaći OVDE.
Vaša saglasnost sa finalnim 3D rešenjem
Kada završimo finalno 3D rešenje isto će Vam biti prezentovano putem e-mail-a ili TeamViewer-a. Bićete upoznati sa svim detaljima na crtežu. Kada Vam predočimo sve vezano za projekat odlučujete da li je to Vaš konačan izbor oblika i materijala.
Potvrđivanje SAGLASNOSTI i avansne potvrde
Kada usvojite finalno rešenje biće Vam prosljeđena SAGLASNOST na kojoj su jasno navedeni svi detalji vezani za uključene materijale, napomene i ostalo. Prosljeđujemo Vam avansnu potvrdu na kojoj je jasno označena konačna cena, visina avansa, ostatak za uplatu, a takođe i dogovoreni rok izrade. Visina avansa je standardno 50% od ukupne vrednosti kuhinje/plakara.

3.
korak
IZRADA
Izrada kuhinje/plakara
Izrada započinje posle uplate avansa. Uzevši u obzir činjenicu da se krojna lista generiše iz finalnog 3D crteža, kuhinja/plakar biće u suštini potpuna realizacija tog trodimenzionalnog crteža. O kvalitetu izrade opširnije OVDE, dok izdvojene detalje o preciznosti izrade možete pronaći OVDE.

4.
korak
MONTAŽA
Transport do mesta montaže
Transport u evropske zemlje vršimo u saradnji sa prevoznicima. Potenciramo direktan kombi transport. Izbegavamo zbirne transporte da bi skratili vreme transporta, a i što je još bitnije da roba ne bi bila slučajno oštećena. Troškove transporta i špedicije snosi klijent. Ovi troškovi  mogu biti prethodno uračunati u ukupnu cenu realizacije projekta, ako to odgovara klijentu. Naš proizvod ima preferencijalno srpsko poreklo pa je prema tome oslobođen carine u većini evropskih zemalja.
Svi elementi unutar kombija su maksimalno zaštićeni.
Ako je klijent pravno lice (firma), a montaža se vrši u inostranstvu isplatu ostatka od dogovorene cene kuhinje/plakara potrebno je izvršiti pre transporta.
Ako je klijent fizičko lice (privatno), a montaža se vrši u inostranstvu isplatu ostatka od dogovorene cene kuhinje/plakara vrši se po dogovoru.
Ako se montaža vrši u SRB, u tom slučaju isplata ostatka od dogovorene cene kuhinje/plakara vrši se nakon montaže, kada klijentu prosledimo fotografije realizovanog projekta.
Ako se montaža vrši u SRB, u tom slučaju mi standardno vršimo transport i tada  klijent ne snosi troškove transporta.
Montaža
Nakon transporta sledi montaža kuhinje/plakara. Klijent u procesu dogovaranja posla odlučuje da li mi dolazimo u inostranstvo izvršiti montažu ili će on, odnosno njegovi radnici sami izvršiti montažu. Ako montažu u inostranstvu vršimo mi, u tom slučaju klijent snosi troškove puta, boravka i same montaže. U tom slučaju ti troškovi mogu biti prethodno uračunati u ukupnu cenu realizacije projekta, ako to odgovara klijentu.
Proces montaže zahteva maksimalnu preciznost samim tim i dosta vremena. U zavisnosti od komplikovanosti i veličine projekta, prostora u stanu kao i od "kućnog reda" u zgradi montaža može da traje pola dana, dan ili dva dana (u retkim slučajevima više od dva dana).
Završetak montaže.
Klijent zadovoljan!
Na kraju procesa montaže zadovoljan klijent, ukoliko to već nije uradio, isplaćuje ostatak od dogovorene cene kuhinje/plakara.

Ako želite kvalitet i poštovanje rokova
nemojte propustiti priliku.
Mi smo specijalizovani za kuhinje
i klizne plakare.
Telefon, Viber, WhatsApp,
e-mail
Radno vreme

Ponedeljak - petak, 9.00 - 17.00 h
mogućnost za sastanak i posle 17.00 h

Subota,  9.00 - 15.00 h

OBAVEZNO ZAKAZIVANJE
Adresa
(kako do nas)
Sva prava zadržana
NOVE © 2020